Dieta na potencję

4665-6211-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi w tym czasie do dosyć istotnych ubytków selenu. Łatwo go uzupełnić jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny bardzo istotny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten z kolei pobudza nasze libido. W chwili picia alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, lecz szybko można go uzupełnić przez warzywa strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Wyjątkowo istotnym składnikiem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik tania levitra ten bierze udział również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli chcemy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis

You May Also Like

About the Author: admin

Dodaj komentarz