5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

6927-204-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja

You May Also Like

About the Author: admin

Dodaj komentarz