Tajemnica Twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki bądź zupełne
tani cialis
usunięcie wszelkiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała również może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Stąd zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeżeli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w przeróżnej postaci zostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Proste? To do roboty, a raczej do sypialni!

Apetyt seksualny zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, uzależniony jest też od możliwości organizmu. erekcja
Dlatego poza zadbaniem o odpowiednią oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, aby sprostało wyzwaniom, które chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta oraz ograniczenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie negatywnie na możliwości wzwodu, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Poza wypisanymi w artykule radami, każdy z nas mógłby podać kilka własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny rośnie. Czy jest to nasz ulubiony rodzaj wypoczynku, masaż, kąpiel; smakowanie smacznego i wymyślnego dania; miło oraz spokojnie albo energicznie oraz ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej wcześniej z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na odprężenie się oraz spędzanie czasu tu i teraz z drugą osobą, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra tanio

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja